+48 18 54 17 452
+48 519 140 766
Czynne: Poniedziałek - Piątek: 8:00-17:00
0 produkty, 0.00 PLN Strefa klienta

Zasady zakupów

DobreMyjki.pl > Zasady zakupów

Kubicz duo






Pomoc w zamówieniu

  • W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

    • On-line
      Zamówienie na wybrane przez siebie produkty możecie Państwo złożyć poprzez dodanie go do koszyka i wypełnienie dostępnego po wejściu na koszyk formularza. Po otrzymaniu zamówienia rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający powierdzenie o przyjęciu do realizacji wraz ze wszystkimi informacjami potrzebnymi do wykonania płatności i dostawy. Tu prosimy o sprawdzenie poprawności wpisanych danych i w razie błędu o jak najszybsze poinformowanie nas o tym. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy. W przypadku braku dopełnienia wszystkich formalności do 5 dni roboczych, zamówienie zostaje anulowane.
      Strefa Klienta jest zaprojektowana tak, aby w prosty i intuicyjny sposób przeprowadzić Państwa przez proces składania zamówienia. W formularzu zamówieniowym oprócz pola przeznaczonego do wpisania danych teleadresowych, znajduje się również pole UWAGI, za pomocą którego możecie nam Państwo przekazać niestandardowe informacje tj. sposób pakowania czy inny adres wysyłki.
    • Telefon / E-mail
      Zamówienie możecie Państwo złożyć również telefonicznie dzwoniąc pod numer stacjonarny (18) 54-17-452 lub komórkowy 519-140-766, za pomocą poczty elektronicznej na adres sklep@dobremyjki.pl wpisując w temacie ZAMÓWIENIE.
  • W jaki sposób zostanę poinformowany o stanie realizacji złożonego zamówienia?

    • Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie o przyjęciu zamówienia do realizacji. Dokładny termin dostawy jest przekazywany w kolejnym powiadomieniu mailowym, bądź w przypadku braku adresu e-mail, telefonicznie przez pracownika sklepu internetowego. Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu, a ich realizacja trwa od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17 (z wyjątkiem dni wolnych od pracy) oraz w soboty w godzinach 9-14.
  • Jaka jest jakość oferowanych urządzeń?

    • Wszystkie produkty sprzedawane przez nasz sklep są produktami pełnowartościowymi, które pochodzą bezpośrednio od producentów i posiadają ich pełną gwarancję.
  • Jaka jest dostępność oferowanych produktów?

    • Zdecydowana większość przedstawionych produktów jest dostępna w ciągu 24h. Jest to czas jaki potrzebujemy na przygotowanie i dostarczenie przesyłki. W niektórych przypadkach czas realizacji może wynieść 48h lub nawet kilka dni roboczych. Informacje o dostępności produków są podane w opisie produktów.

 

Płatności i dowód zakupu

  • Z jakich form płatności można skorzystać zamawiając towar w sklepie internetowym?

    • Przelew bankowy (przedpłata)
      W przypadku płatności przelewem, czas realizacji zamówienia wydłuża się o 1 dzień roboczy i wynika z bankowych procedur księgowania. W takim przypadku musimy zaczekać na potwierdzenie realizacji transakcji. Przesłanie do nas zeskanowanego lub wygenerowanego automatycznie dowodu wpłaty znacznie przyspiesza czas realizacji zamówienia.

      Numer konta PKO BP 56 1020 3466 0000 9302 0002 7615

      Firma Handlowo Usługowa KUBICZ s.c
    • Paweł Kubicz, Marta Kubicz
      Ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14
      34-400 Nowy Targ

      Przy odbiorze (za pobraniem)
      Płatność następuje przy odbiorze przesyłki a gotówkę przekazujecie Państwo dostarczającemu przesyłkę, kurierowi firmy spedycyjnej.
  • Czy wystawiacie fakturę VAT za zakupiony towar?

    • Na wszystkie zakupione towary wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
  • Co zrobić jeśli po złożeniu zamówienie stwierdzę, że podałem błędne dane do wysyłki lub faktury?

    • Istnieje możliwość zmiany danych adresowych oraz danych do faktury Vat. Aby zmienić dane należy skorzystać ze Strefy Klienta, gdzie można dokonać zmiany danych. Ważne, aby poinformować nas o tym przez kontakt telefoniczny z naszym sklepem.
  • Kiedy i jak otrzymam paragon lub fakturę VAT?

    • Dowód zakupu, czyli paragon lub faktura VAT, są dołączane do przesyłki. Na życzenie Klienta możemy wygenerować e-fakturę, która jest wysyłana drogą elektroniczną. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17. grudnia 2010 roku, w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur ( Dz. U. 10.249.1661), faktura VAT nie wymaga podpisu oraz stosownie do paragrafu 3 ust.1 rozporządzenia Ministra Finansów jw., faktury mogą być przesyłane w formie elektronicznej po uprzedniej akceptacji odbiorcy faktury. Kupujący wyraża zgodę podczas składania formularza zamówienia.
  • Ceny produktów

    • Wszystkie ceny znajdujące się w cenniku na stronie internetowej są cenami aktualnymi!

 

Dostawa

  • Jaki jest koszt dostawy?

    • Koszty dostawy jest zależny od wagi/wymiarów paczki, czyli od zamówionego towaru. Zwykle waha się od 17 zł do 25 zł. Wiele z naszych produktów ma w opisie informację, że dostawa jest gratis.
  • W jaki sposób jest pakowany towar?

    • Wszystkie produkty są starannie pakowane w kartony i odpowiednio zabezpieczone, aby zapobiec uszkodzeniom w czasie transportu.
  • Kiedy mogę spodziewać się odbioru przesyłki?

    • Firma kurierska dostarcza przesyłki w godzinach 10 - 17. Niestety nie możemy określić dokładnej godziny doręczenia przesyłki, dlatego w celu ustalenia godziny dostawy potrzebny jest kontakt z firmą kurierską w dniu dostawy.
  • Czy możliwy jest osobisty odbiór towaru?

    • Tak, w siedzibie naszej firmy w Nowym Targu przy ul. Gen. W. Sikorskiego 14.
  • Co mogę zrobić jeśli otrzymam towar niezgodny z zamówieniem?

    • Jeśli po otrzymaniu przesyłki stwierdzono jakiekolwiek rozbieżności z zamówieniem prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem. W takim przypadku, klient ma prawo odmówić przyjęcia towaru. Koszt zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem pokrywa nasz sklep.
  • Sprawdzenie zawartości przesyłki

    • Przed dokonaniem zapłaty prosimy, aby sprawdzili Państwo zgodność zamówienia z dostarczonymi urządzeniami i akcesoriami. W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz pozostawienia Państwu jego kopii (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy), oraz o niezwłoczne poinformowanie sklepu DobreMyjki.pl w celu jak najszybszego rozwiązania problemu. W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i niezwłoczne przekazanie tej informacji konsultantowi prowadzącemu zamówienie.
  • Jaka firma kurierska dostarcza zamówiony towar?

    • Zamówiony towar dostarcza firmy kurierska DPD. Informację o tym, która z tych firm, przekazujemy w wysłanym e-mailem powiadomieniu lub telefonicznie.
  • Co mogę zrobić, gdy kurier nie zastanie mnie pod wskazanym adresem?

    • W takim przypadku kurier zostawia AWIZO. Następnego dnia, po nieudanej próbie doręczenia, klient ma możliwość odbioru towaru osobiście w najbliższej siedzibie firmy kurierskiej. W przypadku nieodebrania towaru, kolejnego dnia kurier podejmie przesyłkę w celu ponownej próby doręczenia.
  • Czy możliwe jest dostarczenie przesyłki pod inny adres?

    • Tak, jest to możliwe. W formularzu zamówienia należy wpisać dane do wysyłki, czyli podać adres, pod który ma być dostarczony towar.
  • W jakim terminie otrzymam zamówiony towar?

    • Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 24h do 48h. W przypadku sprowadzania towaru od producenta lub z zagranicy, czas realizacji wydłuża się. W takiej sytuacji informujemy klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie. Jeżeli towar jest niedostępny, to w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, informujemy o jego braku i przedstawiamy ofertę, która spełni oczekiwania klienta.
  • Czy można ustalić dzień i godzinę dostawy towaru?

    • W celu sprecyzowania godziny odbioru można skontaktować się z lokalnym oddziałem firmy przewozowej. Nr listu przewozowego oraz telefon do firmy kurierskiej znajdują się w wysłanym e-mailem powiadomieniu, bądź przekazane są telefonicznie przez konsultanta sklepu.
  • Czy można zwrócić lub zamienić zakupiony towar?

    • Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki, zgodnie z prawem "Odstąpienie od umowy zgodnie z art. 556-576 k.c., ustawy z 22 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 o ochronie niektórych praw konsumentów". Klient powinien odesłać towar należycie zapakowany, nieużywany (nie noszący jakichkolwiek śladów używania) w terminie 10 dni od jego otrzymania na koszt własny wraz z oryginałem dowodu zakupu. Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie. Przy zwrocie towaru nasz sklep zobowiązuje się po otrzymaniu zwróconego towaru, przelać kwotę na konto klienta, pomniejszoną o koszty przesyłki. Zwrot środków pieniężnych nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania stosownego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W przypadku firm, które w myśl powyższej ustawy nie są Konsumentami zwrotów nie przyjmujemy.
    • UWAGA!!! Jeżeli chcesz zwrócić lub wymienić towar skontaktuj się najpierw z nami. NIE ODBIERAMY PACZEK POBRANIOWYCH. Wszelkie zwroty dokonywane są  przelewem po uprzednim sprawdzeniu towaru.

 

Gwaranceje i reklamacje

  • Reklamacje i uszkodzenia w trakcie transportu

    • Za szkody powstałe w transporcie winę ponosi firma przewozowa, dlatego w przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy spisać protokół szkody. Zawsze sprawdzamy wysyłany towar, ale w przypadku stwierdzenia, iż towar jest wadliwy lub niekompletny prosimy o natychmiastowe powiadomienie nas o tym. W przypadku konieczności reklamowania zakupionego towaru prosimy o kontakt z naszym sklepem, który dołoży wszelkich starań aby maksymalnie usprawnić procedurę reklamacyjną. Obsługa Klienta jest dla nas najważniejsza i jesteśmy bardzo dumni z posiadania 100% zadowolonych Klientów.
  • Warunki udzielonej gwarancji

    • 1. Gwarantem jakości urządzenia jest firma Maszyny Kranzle Paweł Kubicz, 34-400 Nowy Targ, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14.
    • 2. Firma Maszyny Kranzle ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne (materiałowe bądź produkcyjne) tkwiące w urządzeniu w okresie 24 miesięcy od daty jego sprzedaży, pod warunkiem wykonywania przeglądów okresowych.
    • 3. Użytkownik zobowiązuje się do dokonywania okresowych przeglądów technicznych urządzenia w firmie Maszyny Kranzle.
    • 4. Ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte najpóźniej w ciągu 30 dni, licząc od daty dostarczenia urządzenia.
    • 5. Reklamowane urządzenie winno być dostarczone z kompletnym wyposażeniem standardowym, czyste, z czytelną tabliczką znamionową i nadrukami.
    • 6. Silnik spalinowy będący podzespołem urządzenia marki Kranzle podlega zasadom eksploatacji określonymi przez producenta silnika i procedurze gwarancyjnej świadczonej przez autoryzowany serwis w Polsce.
    • 7. W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu, ma on prawo obciążyć użytkownika kosztami dojazdu.
    • 8. Dokument gwarancyjny jest ważny jeśli posiada prawidłowo wypełnione wpisy dotyczące sprzedanego urządzenia (bez skreśleń i poprawek) i pieczęć sprzedawcy.
    • 9. Użytkownik zobowiązany jest dostarczyć urządzenie niezwłocznie po wystąpieniu wady.
  • Odmowa przyjęcia reklamacji – Gwarant odmawia przyjęcia reklamacji w przypadku:

    • 1. Stwierdzenia użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem.
    • 2. Nie stosowania się do zaleceń instrukcji obsługi lub nalepek informacyjnych na urządzeniu.
    • 3. Dostarczenia urządzenia brudnego, bez tabliczki znamionowej lub bez osprzętu standardowego.
    • 4. Stwierdzenie przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca w urządzeniu.
    • 5. Nieważnego dokumentu gwarancyjnego lub braku dowodu zakupu.
    • 6. Braku udokumentowanych przeglądów technicznych.
    • Zwrot towaru w uzasadnionych i skonsultowanych wcześniej przypadkach nie obejmuje kosztów transportu. Koszty wysyłki zarówno do jak i od klienta ponosi sam klient.
  • Gwarancją jakości nie są objęte wady:

    • 1. Części zamienne i wyposażenie, które przy zgodnej z zaleceniami eksploatacji podlegają zużyciu przed upływem gwarancji: sprzęt, zawory (ciśnieniowe, ssawne, sterujące, zwrotne, bezpieczeństwa), uszczelniacze pompy (wodne i olejowe), o-ringi, tłoki, dysze paliwa, dysze strumieniowe.
    • 2. Wywołane pracą lub składowaniem urządzenia w skrajnie niekorzystnych warunkach, np. dużej wilgotności, zapyleniu, zbyt niskiej (mróz) lub zbyt wysokiej temperaturze.
    • 3. Spowodowane zanieczyszczeniem wody, paliwa, powietrza.
    • 4. Spowodowane wadliwą instalacją elektryczną użytkowania lub pracą na nie właściwych przedłużaczach elektrycznych.
    • 5. Spowodowane zalaniem, zawilgoceniem podzespołów elektrycznych wodą.
    • 6. Powstałe wskutek stosowania innych środków chemicznych niż zalecane dla danego typu urządzenia, nie stosowanie się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków chemicznych.
    • 7. Spowodowane stosowaniem niewłaściwego paliwa, zasysania cieczy łatwopalnych, zaburzeniem chłodzenia silnika, zaburzeniem wylotu spalin, zastosowaniu niewłaściwych bezpieczników, zasilaniem urządzenia wodą o temperaturze wyższej niż wskazana w instrukcji obsługi.
    • 8. Uszkodzenia wynikłe z zaniechania przez Użytkownika czynności konserwacyjnych i obsługowych przewidzianych w instrukcji obsługi i dokumentach towarzyszących.
    • 9. Uszkodzenia wynikłe ze stosowania nieoryginalnych, niewłaściwych dla danego modelu części zamiennych lub wyposażenia, wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione.
    • 10. Usterki powstałe w skutek kontynuowania pracy niesprawnym urządzeniem lub osprzętem.

 

Polityka prywatności

  • Ochrona prywatności

    • Dokonanie zakupów w sklepie internetowym DobreMyjki.pl wymaga podania informacji kontaktowych tj. telefon czy adres e-mail oraz informacji niezbędnych do wystawienia faktury i dostarczenia przesyłki. Dane wprowadzone do formularza są wykorzystywane przez firmę Maszyny Kranzle Paweł Kubicz wyłącznie do tych celów. Będziemy zobowiązani jeśli wyrażą Państwo zgodę na wykorzystanie adresu e-mail informowania o nowych produktach sklepu.Powierzone nam Państwa dane osobowe są przesyłane i przechowywane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego prawa.
  • Dane osobowe

    • 1. Składając zamówienie w sklepach internetowych należących do Maszyny Kranzle Paweł Kubicz z siedzibą w Nowym Targu przy ulicy Gen. W. Sikorskiego 14, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w związku z realizacją zamówień. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówień. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
    • 2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
    • 3. Zgodne z ww. ustawą, Klienci sklepu internetowego DobreMyjki.pl mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.

 

.Bester
.Comet
.Kranzle
.Kubicz
.MAER
.Magnum
.Master
.Nilfisk
.Pramac
.Profi
.Tenzi



Copyright © 2012 by DobreMyjki.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone