+48 18 54 17 452
+48 519 140 766
Kontakt w sprawie myjek i części KRANZLE
+48 18 307 0101
Czynne: Poniedziałek - Piątek: 8:00-17:00
0 produkty, 0.00 PLN Strefa klienta

Płatności i dowód zakupu

DobreMyjki.pl > Płatności i dowód zakupu

Kubicz duo






Płatności i dowód zakupu

  • Z jakich form płatności można skorzystać zamawiając towar w sklepie internetowym?

    • Przelew bankowy (przedpłata)
      W przypadku płatności przelewem, czas realizacji zamówienia wydłuża się o 1 dzień roboczy i wynika z bankowych procedur księgowania. W takim przypadku musimy zaczekać na potwierdzenie realizacji transakcji. Przesłanie do nas zeskanowanego lub wygenerowanego automatycznie dowodu wpłaty znacznie przyspiesza czas realizacji zamówienia.

      Numer konta PKO BP 74 1020 3466 0000 9902 0040 7916

      Maszyny Kranzle
      Paweł Kubicz
      Ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14
      34-400 Nowy Targ

      Przy odbiorze (za pobraniem)
      Płatność następuje przy odbiorze przesyłki a gotówkę przekazujecie Państwo dostarczającemu przesyłkę, kurierowi firmy spedycyjnej.

      Raty Żagiel (system ratalny przez internet)
      Po dodaniu produktów do koszyka, na stronie podczas wypełniania formularza wysyłki pojawi się wygodny kalkulator rat, który pozwoli na obliczenie kwoty kredytu, liczby rat i wysokości miesięcznej raty. Po złożeniu zamówienia, telefonicznie skontaktuje się z Państwem nasz konsultant i zapyta o dane osobowe potrzebne do sporządzenia wniosku kredytowego. Do zakupu na raty będą porzebne szczegóły dotyczące źródła Państwa dochodów, w przypadku zatrudnienia, będziemy potrzebowali okresu zatrudnienia i wysokości zarobków netto, w przypadku poboru świadczeń (emerytura, renta z ZUSu lub KRUSu), potrzebna będzie wysokość świadczenia i w przypadku renty terminowej okres na jaki została przyznana, w przypadku działalności gospodarczej, będziecie Państwo musieli podać datę, od kiedy jest prowadzona i wysokość dochodów netto.
  • Czy wystawiacie fakturę VAT za zakupiony towar?

    • Na wszystkie zakupione towary wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
  • Co zrobić jeśli po złożeniu zamówienie stwierdzę, że podałem błędne dane do wysyłki lub faktury?

    • Istnieje możliwość zmiany danych adresowych oraz danych do faktury Vat. Aby zmienić dane należy skorzystać ze Strefy Klienta, gdzie można dokonać zmiany danych. Ważne, aby poinformować nas o tym przez kontakt telefoniczny z naszym sklepem.
  • Kiedy i jak otrzymam paragon lub fakturę VAT?

    • Dowód zakupu, czyli paragon lub faktura VAT, są dołączane do przesyłki. Na życzenie Klienta możemy wygenerować e-fakturę, która jest wysyłana drogą elektroniczną. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17. grudnia 2010 roku, w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur ( Dz. U. 10.249.1661), faktura VAT nie wymaga podpisu oraz stosownie do paragrafu 3 ust.1 rozporządzenia Ministra Finansów jw., faktury mogą być przesyłane w formie elektronicznej po uprzedniej akceptacji odbiorcy faktury. Kupujący wyraża zgodę podczas składania formularza zamówienia.
  • Ceny produktów

    • Wszystkie ceny znajdujące się w cenniku na stronie internetowej są cenami aktualnymi!
.Bester
.Comet
.Kranzle
.Kubicz
.MAER
.Magnum
.Master
.Nilfisk
.Pramac
.Profi
.Tenzi



Copyright © 2012 by DobreMyjki.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone