Za szkody powstałe w transporcie winę ponosi firma przewozowa, dlatego w przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy spisać protokół szkody. Zawsze sprawdzamy wysyłany towar, ale w przypadku stwierdzenia, iż towar jest wadliwy lub niekompletny prosimy o natychmiastowe powiadomienie nas o tym. W przypadku konieczności reklamowania zakupionego towaru prosimy o kontakt z naszym sklepem, który dołoży wszelkich starań aby maksymalnie usprawnić procedurę reklamacyjną. Obsługa Klienta jest dla nas najważniejsza i jesteśmy bardzo dumni z posiadania 100% zadowolonych Klientów.
Warunki udzielonej gwarancji
1. Gwarantem jakości urządzenia jest firma Maszyny Kranzle Paweł Kubicz, 34-400 Nowy Targ, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14.
2. Firma Maszyny Kranzle ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne (materiałowe bądź produkcyjne) tkwiące w urządzeniu w okresie 24 miesięcy od daty jego sprzedaży.
3. Użytkownik zobowiązuje się do dokonywania okresowych przeglądów technicznych urządzenia w firmie Maszyny Kranzle co pół roku lub co 250 roboczogodzin.
4. Ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte najpóźniej w ciągu 30 dni, licząc od daty dostarczenia urządzenia.
5. Reklamowane urządzenie winno być dostarczone z kompletnym wyposażeniem standardowym, czyste, z czytelną tabliczką znamionową i nadrukami.
6. Silnik spalinowy będący podzespołem urządzenia marki Kranzle podlega zasadom eksploatacji określonymi przez producenta silnika i procedurze gwarancyjnej świadczonej przez autoryzowany serwis w Polsce.
7. W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu, ma on prawo obciążyć użytkownika kosztami dojazdu.
8. Dokument gwarancyjny jest ważny jeśli posiada prawidłowo wypełnione wpisy dotyczące sprzedanego urządzenia (bez skreśleń i poprawek) i pieczęć sprzedawcy.
9. Użytkownik zobowiązany jest dostarczyć urządzenie niezwłocznie po wystąpieniu wady.
Odmowa przyjęcia reklamacji – Gwarant odmawia przyjęcia reklamacji w przypadku:
1. Stwierdzenia użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem.
2. Nie stosowania się do zaleceń instrukcji obsługi lub nalepek informacyjnych na urządzeniu.
3. Dostarczenia urządzenia brudnego, bez tabliczki znamionowej lub bez osprzętu standardowego.
4. Stwierdzenie przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca w urządzeniu.
5. Nieważnego dokumentu gwarancyjnego lub braku dowodu zakupu.
6. Braku udokumentowanych przeglądów technicznych.
Zwrot towaru w uzasadnionych i skonsultowanych wcześniej przypadkach nie obejmuje kosztów transportu. Koszty wysyłki zarówno do jak i od klienta ponosi sam klient.
Gwarancją jakości nie są objęte wady:
1. Części zamienne i wyposażenie, które przy zgodnej z zaleceniami eksploatacji podlegają zużyciu przed upływem gwarancji: sprzęt, zawory (ciśnieniowe, ssawne, sterujące, zwrotne, bezpieczeństwa), uszczelniacze pompy (wodne i olejowe), o-ringi, tłoki, dysze paliwa, dysze strumieniowe.
2. Wywołane pracą lub składowaniem urządzenia w skrajnie niekorzystnych warunkach, np. dużej wilgotności, zapyleniu, zbyt niskiej (mróz) lub zbyt wysokiej temperaturze.
6. Powstałe wskutek stosowania innych środków chemicznych niż zalecane dla danego typu urządzenia, nie stosowanie się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków chemicznych.
7. Spowodowane stosowaniem niewłaściwego paliwa, zasysania cieczy łatwopalnych, zaburzeniem chłodzenia silnika, zaburzeniem wylotu spalin, zastosowaniu niewłaściwych bezpieczników, zasilaniem urządzenia wodą o temperaturze wyższej niż wskazana w instrukcji obsługi.
8. Uszkodzenia wynikłe z zaniechania przez Użytkownika czynności konserwacyjnych i obsługowych przewidzianych w instrukcji obsługi i dokumentach towarzyszących.
9. Uszkodzenia wynikłe ze stosowania nieoryginalnych, niewłaściwych dla danego modelu części zamiennych lub wyposażenia, wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione.
10. Usterki powstałe w skutek kontynuowania pracy niesprawnym urządzeniem lub osprzętem.