+48 18 54 17 452
+48 519 140 766
Kontakt w sprawie myjek i części KRANZLE
+48 18 307 0101
Czynne: Poniedziałek - Piątek: 8:00-17:00
0 produkty, 0.00 PLN Strefa klienta

Dostawa

DobreMyjki.pl > Dostawa

Kubicz duo






Dostawa

  • Jaki jest koszt dostawy?

    • Koszty dostawy jest zależny od wagi/wymiarów paczki, czyli od zamówionego towaru. Zwykle waha się od 17 zł do 60 zł. Wiele z naszych produktów ma w opisie informację, że dostawa jest gratis.
  • W jaki sposób jest pakowany towar?

    • Wszystkie produkty są starannie pakowane w kartony i odpowiednio zabezpieczone, aby zapobiec uszkodzeniom w czasie transportu.
  • Kiedy mogę spodziewać się odbioru przesyłki?

    • Firma kurierska dostarcza przesyłki w godzinach 10 - 17. Niestety nie możemy określić dokładnej godziny doręczenia przesyłki, dlatego w celu ustalenia godziny dostawy potrzebny jest kontakt z firmą kurierską w dniu dostawy.
  • Czy możliwy jest osobisty odbiór towaru?

    • Tak, w siedzibie naszej firmy w Nowym Targu przy ul. Gen. W. Sikorskiego 14.
  • Co mogę zrobić jeśli otrzymam towar niezgodny z zamówieniem?

    • Jeśli po otrzymaniu przesyłki stwierdzono jakiekolwiek rozbieżności z zamówieniem prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem. W takim przypadku, klient ma prawo odmówić przyjęcia towaru. Koszt zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem pokrywa nasz sklep.
  • Sprawdzenie zawartości przesyłki

    • Przed dokonaniem zapłaty prosimy, aby sprawdzili Państwo zgodność zamówienia z dostarczonymi urządzeniami i akcesoriami. W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz pozostawienia Państwu jego kopii (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy), oraz o niezwłoczne poinformowanie sklepu DobreMyjki.pl w celu jak najszybszego rozwiązania problemu. W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i niezwłoczne przekazanie tej informacji konsultantowi prowadzącemu zamówienie.
  • Jaka firma kurierska dostarcza zamówiony towar?

    • Zamówiony towar dostarcza firmy kurierska. Informację o tym, która z tych firm, przekazujemy w wysłanym e-mailem powiadomieniu lub telefonicznie.
  • Co mogę zrobić, gdy kurier nie zastanie mnie pod wskazanym adresem?

    • W takim przypadku kurier zostawia AWIZO. Następnego dnia, po nieudanej próbie doręczenia, klient ma możliwość odbioru towaru osobiście w najbliższej siedzibie firmy kurierskiej. W przypadku nieodebrania towaru, kolejnego dnia kurier podejmie przesyłkę w celu ponownej próby doręczenia.
  • Czy możliwe jest dostarczenie przesyłki pod inny adres?

    • Tak, jest to możliwe. W formularzu zamówienia należy wpisać dane do wysyłki, czyli podać adres, pod który ma być dostarczony towar.
  • W jakim terminie otrzymam zamówiony towar?

    • Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 24h do 48h. W przypadku sprowadzania towaru od producenta lub z zagranicy, czas realizacji wydłuża się. W takiej sytuacji informujemy klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie. Jeżeli towar jest niedostępny, to w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, informujemy o jego braku i przedstawiamy ofertę, która spełni oczekiwania klienta.
  • Czy można ustalić dzień i godzinę dostawy towaru?

    • W celu sprecyzowania godziny odbioru można skontaktować się z lokalnym oddziałem firmy przewozowej. Nr listu przewozowego oraz telefon do firmy kurierskiej znajdują się w wysłanym e-mailem powiadomieniu, bądź przekazane są telefonicznie przez konsultanta sklepu.
  • Czy można zwrócić lub zamienić zakupiony towar?

    • Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca z 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz. U. 2000 Nr 22, poz. 271). Klient powinien odesłać towar należycie zapakowany, nieużywany (nie noszący jakichkolwiek śladów używania) w terminie 10 dni od jego otrzymania na koszt własny. Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie. Przy zwrocie towaru nasz sklep zobowiązuje się po otrzymaniu zwróconego towaru, przelać kwotę na konto klienta, pomniejszoną o koszty przesyłki. Zwrot środków pieniężnych nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania stosownego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
.Bester
.Comet
.Kranzle
.Kubicz
.MAER
.Magnum
.Master
.Nilfisk
.Pramac
.Profi
.Tenzi



Copyright © 2012 by DobreMyjki.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone